new college φορμες
Πορείες με τα φορτηγά τους θα πραγματοποιήσουν οι ιδιοκτήτες τους το Σάββατο 3 Μαρτίου, στις 9:00, με αφετηρίες τη Θήβα, τη Χαλκίδα και τον Πειραιά, και προορισμό τα διόδια των Αφιδνών, διαμαρτυρόμενοι για τα μέτρα που ψηφίστηκαν τα τελευταία χρόνια και οδήγησαν τους ιδιοκτήτες των οδικών εμπορευματικών μεταφορών σε οικονομικό αδιέξοδο.
Τα μέτρα που ψηφίστηκαν και οδήγησαν τον Κλάδο των Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών στην πλήρη απαξίωση και την οικονομική καταστροφή, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, άρχισαν με την άναρχη απελευθέρωση των αδειών και του κομίστρου το 2010 και ολοκληρώθηκαν με την πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των φορτηγών άνω των 3,5 τόνων σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας.
Η καταστροφική πορεία του κλάδου, σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση των σωματείων του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ) Εύβοιας, Βοιωτίας, Πειραιά και Αθήνας, άρχισε με την ψήφιση του Νόμου 3887/2010 και την άναρχη απελευθέρωση που μηδένισε την αξία των αδειών και την κατάργηση του κόστους μεταφοράς.
ναος αγιας ειρηνης κωνσταντινουπολη
Η κατάργηση του κόστους μεταφοράς μείωσε το μεταφορικό έργο σε ποσοστό άνω του 50% λόγω του αθέμιτου ανταγωνισμού που δημιουργήθηκε κυρίως από την ανυπαρξία ελέγχων των ξένων φορτηγών ελληνικών συμφερόντων που κάνουν παράνομα ενδομεταφορές (ΚΑΜΠΟΤΑΖ) με μειωμένο κόστος.
Επισημαίνεται, ότι τα ξένα φορτηγά έχουν φορολογικό συντελεστή 10% και ασφαλιστικές εισφορές 5%, ενώ τα ελληνικά φορολογικό συντελεστή 29% και ασφαλιστικές εισφορές 26,95%, οι οδηγοί των ξένων φορτηγών εργάζονται βάση της Οδηγίας 561/2006, ενώ οι Έλληνες οδηγοί προσλαμβάνονται με συγκεκριμένο ωράριο, χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένο έργο.
Η αύξηση των διοδίων σε ποσοστό άνω του 500% επιδείνωσε περαιτέρω την οικονομική κατάσταση του κλάδου, υποστηρίζουν οι ιδιοκτήτες των φορτηγών.
Τέλος, η ψήφιση του άρθρου 104 του Ν. 4472-ΦΕΚ 74Α 19/5/17, που καταργεί κάθε διάκριση παλαιών και νέων μεταφορέων, απελευθερώνει πλήρως τις μισθώσεις των ΙΧ φορτηγών και τα εξισώνει με τα ΔΧ, επιτρέπει την κυκλοφορία απεριόριστων ρυμουλκούμενων εξυπηρετώντας τα μεγάλα TRAST και η εφαρμογή του Ν.4318/2016 που απαγορεύει την κυκλοφορία όλων των φορτηγών άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο παραλλαγμένο οδικό δίκτυο της χώρας βάζει οριστικά ταφόπλακα στις προσπάθειες για επιβίωση και ανάπτυξη του κλάδου που συμμετείχε με ποσοστό 7% στο ΑΕΠ της Ελλάδας μέχρι το 2010.
Τα σωματεία των αυτοκινητιστών ζητούν μέτρα στήριξης για την ανάπτυξη του κλάδου, τα οποία συνοπτικά είναι τα ακόλουθα:
Για τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχεται ο κλάδος από τα ξένα φορτηγά ελληνικών συμφερόντων.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ
No comments:
Post a Comment