Sunday, February 24, 2019

ισότητα πολιτών

Για πρώτη φορά η εταιρεία - κολοσσός κυκλοφορεί ένα τέτοιο προϊόν, το οποίο έκανε τη Δευτέρα το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία. Είναι διαθέσιμο σε τρία διαφορετικά ανθρακούχα αναψυκτικά, που και τα τρία έχουν γεύση λεμονιού. Με το συγκεκριμένο προϊόν στοχεύονται νεότεροι καταναλωτές και ειδικά οι γυναίκες.


Η Coca Cola, σύμφωνα με το BBC, χαρακτηρίζει το νέο της αναψυκτικό ως «μοναδικό» στην ιστορία των 125 χρόνων της. Οι τρεις κατηγορίες διαφέρουν ως προς την περιεκτικότητα σε αλκοόλ: Ξεκινούν από 3% και φθάνουν έως 8%. Θέλοντας να μην «σπάσει» την παράδοση, η εταιρεία έχει κρατήσει τη γνωστή ως τώρα συνταγή, αλλά τα αφεψήματα σχετίζονται λίγο με τα διάσημα Chu-Hi, τα οποία είναι μία μίξη ενός τοπικού ποτού με ποικιλία φρούτων.


Τα Chu-Hi (Shochu highball) έχουν κυκλοφορήσει ως εναλλακτική της μπύρας και έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλή, ειδικά στο γυναικείο .


H Coca Cola, δυστυχώς, δεν σκοπεύει να διανέμει το συγκεκριμένο προϊόν εκτός Ιαπωνίας.


κατασκευες για χριστουγεννιατικα στολιδια

backstory lemondo article 04backstory lemondo article top
Πηγή: cocacola. co. jp



ισότητα πολιτών
απλες χορογραφιες

No comments:

Post a Comment